Tuesday, May 3, 2011

CERITA 1

ASSALAMUALAIKUM...

Sudah lama aku tak menulis kan. Memang lama. Kenapa aku kembali menggegarkan dunia dengan tulisan2 ku ini??? hahah....hoit budak kecik...perasan. heheh...... ok...ye la2..... terasa kangen la nak menulis. Bak kata orang JAWA......kok kangen banget arek nulis...

Belog ini aku nak ubah balik layout die..,, maca, buruk je kan>?? kasi la cun sikit.. baru la aku bernafsu nak bace... mak aii budak kecik ni...ayat tak bleh blah.... mentang2 da kawen.. hahha..(woit,,...suka hati ayam la kan?? hehe)

orait...rasanya malam ni aku taknak merapu panjang. (yeke???....T_T)

ok....straight forward...waaaaa...malam ni aku kena tinggal dengan encik suami pengarang jantung intan payung...(perghhh...boleh sesak nafas sebut benda alah ni...)..

Cik Maslina ni...opss!! salah pulak...PUAN MASLINA ni ditinggalkn oleh ENCIK SUAMI dalam 2 jam yang lepas... huhu...sedihh!!!..syahdu...... maka...malam ini tidurlah aku berdua dengan si teruna bujang terangtangtang ku yang sorang ni..... yeSSS!!!! akan ku pelok2 dan cium2 dan Gomol2 si kecik ini.... yEEEhaaa!!!

encik suami g mana? huhu...tuntutan kerja yang oii.... dia pergi hantar budak SMK dato harun g main rugby.... isnin -rabu.... (waaa...rindunya....)

"kenapa la pihak sekolah suruh laki aku hantar ni..?? hmm....haa!!! aku tau..sebab laki aku hensem kan>>> ??? hahahahhaha.....=P

ok....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

nak layan la gambar dolu2.....zaman berdua..........heheh......



ha..yang ni pas kahwin...


ni bila 1+1=3


dan..yang ni..bila BERTIGA>>>> love you syg...


setiap saat pantas berlalu....
moga Allah permudahkan segalanya....AAminn.....


u'all....
terima kasih baca post ni...jumpa lagi lain masa......

No comments:

Post a Comment

KATA MEREKA

PENGIKUT INI BELOG