Tuesday, May 10, 2011

mama SELFISH>>>~



e="text-align: center;">
malam ni aku rajin. ye,,,,aku merapu lagi. kenapa?? entah,,,....sebab bila sesuatu kita tulis...kita luahkan akan kekal....kan?? kalau just cakap je....alaa...tah kemana menghilangnye ayat2 tu....


kenapa aku tulis MAMA SELFISH??


yee....malam ni...saya sedar satu perkara.......\

aku pentingkan diri sendiri...... walau tak la benda besar..tapi...aku sedar...dan sebenarnya aku baru sedar..... aku rasa bersalah pada dia...

SIAPA???

iaitu pada













encik suami tersayang..


apa yang aku dah buat??? yeeee......guwe mengaku dong....guwe pentingkn diri guwe.... dulu...encik suami nk suruh adam panggil dia bapak...tapi aku tak bagi.... aku nak suh panggil babah..atau abah...atau abi atau ape2 pun la...selain bapak... maka kami pun berlawan la.... masing2 nk ajar adam panggil bapak n babah.... mane pilihan adam ..maka dia yang menang.....\\\


tapi..tetiba mlm ni aku sedar..... encik suami takpernah sekat kemahuan aku... dia bagi aku kebebasan... malah dia sentiasa bagi aku galakan........ walau kadang2 aku degil...(bkn kadang2..tapi mmg DEGIL pon..)  dan ape yang aku buat tu salah dan kecikkn ati die...tapi die masih senyum...dan layan aku dengan baik... kata encik suami....

"abang tau...satu hari nanti anje akan sedar..."

betul kata dia.....kalau dia cakap banyak pun..bukan aku dengar...nanti aku nak menang jugak. kan??? 

(kadang2 aku rasa aku tak faham lelaki ni..hehe..penuh subjektif)

dan..terbukti betul kata2 dia.......malam ni aku sedar..aku tak patut sekat kehendak encik suami yang teringin adam panggil dia bapak... AKU SALAH>>>>

maafkan daku,wahai suami ku.........


"adam.......mama minta maaf. Adam sayang mama kan...??? mama & bapak sayang adam..!!!!"



so, bermula malam ni......aku akan ajar adam panggil encik suami..."BAPAK"...............

da...~


bapak,mama &adam....

No comments:

Post a Comment

KATA MEREKA

PENGIKUT INI BELOG